Retur
Returul produselor achiziționate de pe site-ul https://qfluid.ro se acceptă conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără învocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intra în posesia fizică a produsului.
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
În cazul persoanelor juridice - acestea nu au calitate de consumător - ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și contituirea contravalorii acestora ca avans marfă pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iți recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.
Atenție! Produsul returnat trebuie să fie sigilat și în aceeași stare în care a fost livrat.
Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării QFLUID SRL de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului.
QFLUID SRL va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau, dacă QFLUID SRL este de acord, până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care QFluid SRL nu s-a oferit să recupereze el produsul prin mijloace proprii.
Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor. Se restituie doar valoarea produselor. Nu se restituie sumele de bani aferente transportului sau taxele pentru alte servicii prestate în vederea efectuării transportului.
În cazul plăților online se vor returna banii în contul din care s-a efectuat plata inițiala iar în cazul plăților ramburs se va returna suma într-un cont bancar valabil deschis pe titularul comenzii inițiale.
După anularea unei tranzacții cu cardul, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 zile, în funcție de politica acesteia. De asemenea se accepta, în unele situații și doar cu acordul QFLUID SRL, returnarea sumei în numerar la sediul magazinului/sediului social. În aceasta situație consumatorul se va prezenta la sediu cu produsul care se va returna și cu toate documentele de vânzare asupra lui într-o zi și la o ora convenită în prealabil.
Excepții privind dreptul de retur:
Excepțiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fără a ne limita la următoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):
În lipsa unei alte ințelegeri acceptate de către QFLUID SRL suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de pe factura inițială de vânzare.
Vă rugăm să verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la curier în prezența curierului și să cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizică pe persoana juridică se poate solicita în termen de maxim 48 ore de la intrarea în posesie a produselor. Termenul de soluționare este de până la 30 zile lucrătoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanța eliberată de către firma de curierat pe persoana juridică. Facturile eliberate la sediu nu se modifică.
Pentru orice sesizări și reclamații vă rugăm să ne contactați folosind informațiile sau formularul din secțiunea contact.